top of page

Powerbabes träff!

Idag var det äntligen dags för PowerBabes Event med Josefin Dahlberg! Så spännande! Pirrigt och roligt att få träffa alla härliga tjejer och att lyssna på Jossan!

Duktiga Ebba som tagit initiativet till denna träff hade fixat allt superfint!

Vitamindryck och popcorn väntade och sedan fick vi bege oss in till salen där vi alla fick bombardera Josefin med frågor!


Och det gjorde jag. För frågar man inte får man inget veta! ...om ni visste hur många gånger jag varit på föreläsningar/events och funderat på saker fast inte vågat fråga! Och tusan vad jag ångrat mig efteråt. Så därefter har jag bestämt mig att våga ta plats och ställa frågor.


Josefin delade med sig av tankar kring deras slagord, Dream Big, Just do it, Fuck it och Good Enough. Sjukt bra! Jag är ganska bra på Dream Big, men är inte lika bra på Good Enough. :) Fick flera bra råd och känner att jag är på rätt spår med mina tankar om hur utvecklingen kring content marketing och influencers kommer se ut. Så intressant!

Det var också tävlingar med jättemånga fina priser! Jag vann faktiskt ett pris, men det var till en Mac dator, så jag gav tillbaka den så att någon med större nytta kunde få chansen att vinna den!



Efter föreläsningen/frågestunden så var det mingel, fotografering vid Girl Pwr väggen, speed-dating samt musik från två skitduktiga tjejer!




Vilken söndags-boost!!! Nu har jag massvis med inspiration! Jag har ju efter flera års fotograferande äntligen bestämt mig för att göra något vettigt med min kreativitet och därmed startat upp denna sidan för min buisness, Saga Pictures! Redan nu på fredag har jag ett superkul samarbete/fotojobb inbokat. Peppen!!!

Hoppas ni haft en lika härlig söndag som jag! Kram och kärlek, Jennie

Stay Up-To-Date with New Posts

Search By Tags

Inga taggar än.
bottom of page